Body Balance

více než aromaterapeutická masáž
Body Balance technika je luxusní aromaterapeutická masáž s použitím jedinečných esenciálních olejů.
masáž raindrop oleje
Esenciální oleje jsou směsí těch nejvzácnějších rostlinných látek - esencí v nejvyšší možné koncentraci. Význam slova "esence" je "podstatný, základní, nejdůležitější". EO mají fantastický vliv na naše tělo, na naše zdraví, na naši psychiku. Z duchovního hlediska bychom mohli říci, že je to dar z nebes. Ostatně, Dr. David Stewart uvádí na přebale svého bestselleru (The chemistry of essential oils) "Božská láska manifestovaná v molekule".
Cílem Body Balance masáže je nastavení rovnováhy v těle, na fyzické, emocionální i duchovní úrovni.
Body Balance masáž (vrstvení jednotlivých olejů a unikátních směsí s propojením speciálních masážních technik) je účinnou neinvazivní metodou, která využívá vlastností několika klíčových esenciálních olejů.
Nejsilnější účinek techniky Body Balance je po 3-4 dnech.
Klíčové esenciální oleje BODY BALANCE MASÁŽE
Jednodruhové oleje
1
Levandule (Lavandula angustifolia) - fyzicky a psychicky uklidňující, antiseptická, protiplísňová, analgetická, svalový relaxant.
2
Tymián (Thymum vulgaris) - proti stárnutí, antimikrobiální, antivirový, protiplísňový, napomáhá překonat únavu.
3
Bazalka (Ocimum basilicum) - uvolňuje svalové napětí, silně protikřečová, antibakteriální, antivirová, proti duševní únavě.
4
Cypřiš (Cupressus sempervirens) - zlepšuje krevní oběh a posiluje krevní kapiláry, protizánětlivý, regeneruje pojivové tkáně a vazy, podporuje lymfatický tok.
5
Libavka (Gaultheria procumbens) - mírní záněty, zmírňuje bolest, protisrážlivá, snižuje TK.
6
Majoránka (Origanum majorana) - uklidňuje a posiluje svalstvo, zmírňuje bolesti těla a kloubů, zklidňuje zažívací ústrojí, antibakteriální, mukolytická (usnadňuje vykašlávaní), snižuje TK, pomáhá zklidnit nervy.
7
Kadidlo (Boswelia Serrata) - stimuluje imunitu, antidepresivum, relaxuje svaly, regeneruje ploténky, chrupavku a kosti, uvolňuje psychické a emocionální napětí.
Směsi esenciálních olejů
1
NOPA - v základu je hřebíček, máta rolní, máta peprná, tři druhy kadidla, eukalyptus, aj. působí především na uvolnění svalů a zmírnění bolesti.
2
MOVE IT - v základu tu najdeme rozmarýn, eukalyptus a kadidlo, aj.. Všechny tři esenciální oleje mohou podporovat zdraví kloubů.
3
LYM - v základu je máta rolní, cedr himalájský, pomeranč, citronová tráva, skořice list aj., podporuje tok lymfy.
Kdy je nutná zvýšená opatrnost
Před aplikací Body Balance Techniky je třeba upozornit na následující onemocnění/stavy
1
Roztroušená skleroza (Sclerosis multiplex)
Epilepsie
Vysoký krevní tlak
4
Rakovina (před chemoterapií může zlepšit stav, po chemoterapii lze aplikovat s opatrností)
Těhotenství NELZE
Kojení NELZE
KE KAŽDÉ BODY BALANCE MASÁŽI MÁ KAŽDÝ KLIENT 1x APLIKACI BEMER ZDARMA. ZVYŠUJE POZITIVNÍ ÚČINEK MASÁŽE.
Potřebný čas/cena: cca 1,5 hod./1 500,- Kč

Rolfterapie / Strukturální integrace

nový fenomén při práci s tělem
Komu pomáhá
  • - lidem každého věku, po úrazech, operacích, nemocech, …
  • - lidem s chronickými problémy (bolestmi, sníženou hybností, pocity únavy, …)
  • - fyzicky aktivním a hledajícím zlepšení kondice, pohybové a mentální zdatnosti
Více informací najdete zde: www.rolfterapieliberec.com
Strukturální integrace
Krátký popis základních deseti lekcí
Lekce na povrchových strukturách
1
Otevřít dech a uspořádat povrchové fascie.
2
Vytvořit co možná největší stabilitu v chodidlech a kolenou.
3
Boční linie – srovnání kotníku, kolena, boku, ramena a ucha tak, aby byly v jedné linii.
Lekce na hlubokých strukturách
4
Vnitřní strana nohou a pánevní dno.
5
Vztah povrchových a hlubokých břišních struktur.
Vyrovnání křížové kosti.
7
Hlava, hluboké struktury krku, čelist, ústa, nos.
Vyrovnávací lekce
8
Práce na vytvoření co možná největší stability pánve.
9
Práce na vytvoření co možná největší stability v ramenou, práce na pažích, rukách a prstech.
10
Vše potřebné k vyrovnání povrchových fascií.
masáž raindrop aplikace
1 800,- Kč/1 sezení.

Bowen technika

myofasciální technika podle Bowena
Masáží získáváme rychlou úlevu od bolesti s dlouhodobým účinkem. Ladí tělo do optimálního stavu, tak aby se správně nastavilo.
Při bowenování se používají hmaty na místech, která mají vliv na další části těla. Říkáme, že "brnkáme".
Proč se říká brnknutí? Jde o příčné působení na sval či šlachu, asi jako na kytarovou strunu. Brnkáme v leže, v sedě i vestoje - podle aktuálního zdravotního stavu klienta. Někdo si nemůže lehnout, jiný zase může ležet jen na zádech. Se vším se dá poradit.
Dá se říci, že obrnkat se dá vše, na co lze sáhnout. Na to, na co se nedá sáhnout „přímo“ můžeme jít oklikou.
Věk také nehraje roli – děti můžeme brnkat skoro od narození (jako když vánek hladí) až po vysoký věk. Co těhotné? Brnkáme v leže, v sedě, ve stoje… Fyziologická gravidita není kontraindikací, naopak lze budoucí mamince velmi ulevit. Každý praktikant Bowenovy techniky ví, které pohyby se při graviditě vynechávají.
Co lze řešit Bowenem
1
Bolesti zad ( potíže v oblasti krční, hrudní a bederní páteře).
2
Zamrzlé rameno a jiné potíže v ramenním kloubu.
Distorze kolene, kotníku.
4
Natažené vazy, bolesti svalů.
5
Mobilizace a rychlá regenerace po výměně kyčelního, kolenního kloubu.
Syndrom karpálního tunelu.
7
Bolesti hlavy způsobené blokádami krční páteře a stažením trapézového svalu.
8
A jiné bolesti pohybového aparátu a svalů (včetně přetrénování).
Omezení - kontraindikace
Hluboká žilní trombóza, rakovina lymfatického systému, onkologická onemocnění obecně, výduť aorty.
Výborně se doplňuje s terapií BEMER, kdy je potřeba ručně tělu pomoci. Bemer v tomto případě umocní fyziologické procesy nastartované Bowenovou masáží.
1x návštěva (ošetření dle potíží klienta) 1 800,- Kč

Lymfatická masáž

manuální lymfodrenáž
Lymfatická masáž je jemná masážní technika, která zajišťuje správný odtok lymfy  z elého těla do krevního oběhu. Je to velmi lehká masáž s předem daným tlakem, kterým dochází k posouvání lymfy směrem k uzlinám, kde je filtrována a pročištěna.
masáž lymfatická
Celkově regeneruje a detoxikuje tělo, zbaví jej přebytečné vody a odpadních látek, zlepší kvalitu pleti a posiluje imunitní systém.
Používá se k ošetření poúrazových a pooperačních stavů a také k ošetření celulitidy. Správná funkce lymfatického systému hraje klíčovou roli ve funkci imunitního systému.
Lymfodrenáž se dále využívá jako prevence a léčba křečových žil. Po lymfatické masáži klient cítí úlevu od pocitů těžkých nohou. V případě otoku se snižuje obvod otoku dané končetiny. Snižuje se míra zátěže, což je významný faktor při ochraně žil.
K dalším pozitivním účinkům lymfatických masáží patří zlepšení akné či lupénky, je účinná i při bolestech hlavy.
Pravidelným ošetřením lze docílit zvýšenou odolnost organismu proti infekcím, svalovým bolestem, napětí, zklidnit nervový systém a podpořit metabolismus.
Lymfatická masáž je jako prevence je doporučována lidem sedavého zaměstnání či naopak těm, kteří musí dlouho stát. Vhodná je i pro sportovce pro odlehčení svalového napětí a vyčerpání. Je to velmi účinná masážní technika, která nejen pomůže odstranit mízní otoky, ale přispívá i k celkové regeneraci a harmonizaci tělesné energie.
Čím je speciální
masáž prováděná speciálními hmaty
2
v přesně stanovené posloupnosti jemným tlakem
Cena
Každá sestava lymfatické masáže začíná tzv. "otevřením krku" (otevřením lymf. cest v oblasti krku zepředu). Každá lymfatická sestava se postaví s ohledem na zdravotní stav klienta a jeho konkrétním přání. Zde jsou pouze příklady doporučených sestav:
Celotělová lymfa je možná až po absolvování sestav, které zahrnují postupně celé tělo - zde je nutné počítat minimálně 3,5 hod. času a cena je 4 000,- Kč
U každé sestavy lymfatické masáže máte zdarma jednu aplikaci Bemer (zapíná se ke konci lymfatické masáže pro vaši dokonalou regeneraci).
Při první návštěvě počítejte minimálně s 30 minutami navíc – budete vyplňovat informativní dotazník ohledně Vašeho zdraví a vhodnosti lymfatické masáže.