Raindrop technika

více než aromaterapeutická masáž
Masáž je zklidňující, uvolňující a příjemná. Technika Raindrop je však dokonalejší metodou než běžná masáž, protože spojuje použití esenciálních olejů a speciálních masážních technik, a tím se zvyšuje terapeutický účinek masáže.
masáž raindrop oleje
Technika Raindrop je účinnou a neinvazivní metodou, která využívá antivirových, antibakteriálních a protizánětlivých vlastností několika klíčových esenciálních olejů a napomáhá tělu udržet, popřípadě obnovit přirozený tvar páteře. Využívá se i k léčbě potíží, které nejsou přímo spojeny s problémy se zády, například při infekci dýchacích cest, zažívacích obtížích, hormonálních problémech nebo nedostatečné funkci jater.
Nejsilnější účinek techniky Raindrop je po 3-4 dnech.
Esenciální oleje používané při technice Raindrop mají vysoce antimikrobiální účinky. Po nakapání na záda působí jako neinvazivní terapie zaměřená na latentní patogeny uložené podél páteře. Dochází tak ke zmírnění symptomů skoliózy, kyfózy a dalších onemocnění zad a zároveň k posílení imunitního systému. Je důležité si uvědomit, že zdravé tělo nezískáme prováděním jedinné techniky. Zdraví je výsledkem vyváženého životního stylu, cvičení i správné stravy. Na zdraví má vliv vše, co děláme, říkáme, vidíme, jíme a co si myslíme, a také zda máme dostatečný příjem vody a dostatek spánku.
Používané esenciální oleje
Jednoduché oleje
1
Oregáno (Origanum compactum) - probouzí buněčné receptory, ničí patogeny a napomáhá trávení toxických látek blokující receptory v buněčné stěně.
2
Tymián (Thymum vulgaris) - ničí patogeny a napomáhá trávení toxických látek blokující receptory v buněčné stěně.
3
Bazalka (Ocimum basilicum) - uvolňuje svalové napětí.
4
Cypřiš (Cupressus sempervirens) - zlepšuje krevní oběh a je olejem pro hypofýzu.
5
Libavka (Gaultheria procumbens) - zmírňuje bolest.
6
Majoránka (Origanum majorana) - posiluje svalstvo.
7
Máta (Mentha piperita) - zlepšuje pronikání oleje do tkání.
Směsi esenciálních olejů
1
Valor - strukturální vyrovnání a harmonizace.
2
Aroma Siez - uvolnění svalů a zmírnění bolesti.
3
White Angelica - podporuje pocit ochrany a bezpečí.
Po aplikaci Techniky Raindrop dochází k úlevě od bolesti, uvolnění ucpaných dutin, úlevě od nachlazení a chřipky, a to je důvodem, proč tato technika vzbudila tolik zájmu ze strany masérů.
Výborné výsledky první aplikace techniky Raindrop ještě neznamenají, že bylo dosaženo všech žádoucích účinků. Jedna aplikace Raindrop může být například dostatečná pro harmonizaci a uvolnění těla. Někteří lidé mohou chtít opakovat Raindrop jednou týdně, jednou měsíčně, nebo jednou za 3 až 4 měsíce. Jiní, kteří pracují na strukturální nerovnováze organismu nebo ti, kteří potřebují emoční podporu, mohou zvolit pravidelnou týdenní aplikaci Raindrop, aby v léčbě postupovali dále kupředu.
Kdy je nutná zvýšená opatrnost
Před aplikací Raindrop Techniky je třeba upozornit na následující onemocnění/stavy. Aplikace je v uvedených případech možná jen s vynecháním některých olejů – proto je nutné terapii pečlivě připravit.
1
Roztroušená skleroza (Sclerosis multiplex)
Epilepsie
Vysoký krevní tlak
4
Rakovina (před chemoterapií může zlepšit stav, po chemoterapii lze aplikovat s opatrností)
Těhotenství NELZE
Kojení NELZE
KE KAŽDÉ RAINDROP MASÁŽI MÁ KAŽDÝ KLIENT 1x APLIKACI BEMER ZDARMA. ZVYŠUJE POZITIVNÍ ÚČINEK MASÁŽE.
Cena
Potřebný čas/cena: cca 1,5 hod./1 200,- Kč

Bowen technika

myofasciální technika podle Bowena
Masáží získáváme rychlou úlevu od bolesti s dlouhodobým účinkem. Ladí tělo do optimálního stavu, tak aby se správně nastavilo.
Při bowenování se používají hmaty na místech, která mají vliv na další části těla. Říkáme, že "brnkáme".
Proč se říká brnknutí? Jde o příčné působení na sval či šlachu, asi jako na kytarovou strunu. Brnkáme v leže, v sedě i vestoje - podle aktuálního zdravotního stavu klienta. Někdo si nemůže lehnout, jiný zase může ležet jen na zádech. Se vším se dá poradit.
Dá se říci, že obrnkat se dá vše, na co lze sáhnout. Na to, na co se nedá sáhnout „přímo“ můžeme jít oklikou.
Věk také nehraje roli – děti můžeme brnkat skoro od narození (jako když vánek hladí) až po vysoký věk. Co těhotné? Brnkáme v leže, v sedě, ve stoje… Fyziologická gravidita není kontraindikací, naopak lze budoucí mamince velmi ulevit. Každý praktikant Bowenovy techniky ví, které pohyby se při graviditě vynechávají.
Co lze řešit Bowenem
1
Bolesti zad ( potíže v oblasti krční, hrudní a bederní páteře).
2
Zamrzlé rameno a jiné potíže v ramenním kloubu.
Distorze kolene, kotníku.
4
Natažené vazy, bolesti svalů.
5
Mobilizace a rychlá regenerace po výměně kyčelního, kolenního kloubu.
Syndrom karpálního tunelu.
7
Bolesti hlavy způsobené blokádami krční páteře a stažením trapézového svalu.
8
A jiné bolesti pohybového aparátu a svalů (včetně přetrénování).
Omezení - kontraindikace
Hluboká žilní trombóza, rakovina lymfatického systému, onkologická onemocnění obecně, výduť aorty.
Výborně se doplňuje s terapií BEMER, kdy je potřeba ručně tělu pomoci. Bemer v tomto případě umocní fyziologické procesy nastartované Bowenovou masáží.
Cena
Potřebný čas/cena: od cca 30 min do 60 min / od 500 do 1 100,- Kč